Pokaždé když použiješ bizarní nadávku v internetové diskusi, tak se podívej k tabuli – tvůj učitel informatiky právě zabil koťátko!
Milí zlatí, už mám všech těch AntiHulán iniciativ, webů, blogů, akcí a výzev po kokot. Už to trvá přes tři roky a unavuje to. To nemáte nic jiného na práci, že si můžete dovolit věnovat tolik času nijak extra výjimečnému člověku, jakým je Radek Hulán? Čím vás to Hulán dráždí? Tím že o sobě tvrdí, že je skvělý? A proč vás to dráždí? Protože vy nejste? Protože byste to chtěli tvrdit taky a nemáte na to žaludek nebo schopnosti? A je to jeho problém nebo váš?
Nemohu si pomoct, ale připadá mi to na hlavu padlé. Radek Hulán je jistě velmi schopný programátor, to je věc, která MNE zajímá. Mé vztahy s ním jsou proto korektní a nemám s ním žádný problém. To, že o sobě tvrdí to či ono, to že provokuje svým nekompromisním postojem, to že většinu lidí považuje za tupé stádo, to je mi jedno – pro mne je Radek programátor, tím je dán náš vztah a tím to také hasne. Co mi po tom, v čem jezdí, co o sobě píše, jak o sobě píše? Co mi po jeho osobnostním profilu? Osobnostní profil neprogramuje... Ať si spánembohem jezdí třeba ve zlatém trakaři a píše o sobě jenom superlativy, to je jeho věc. Já to hodnotit nebudu, protože mi to nepřísluší, mě to nedráždí, mě to nezajímá. Já hodnotím pouze věcné jádro jeho zápisků a tvrzení, stejně jako u jiných lidí, tedy souhlasím – nesouhlasím. A já s Radkem, světe div se!, velmi často souhlasím.
Kupříkladu když Radek napíše "Zařízení XYZ neumí A, B a C, takže je vhodné pouze pro tupé líné socky", tak budu řešit pouze tvrzení o zařízení XYZ a vlastnostech A, B a C, protože to mne zajímá. To o sockách mne nezajímá, to nechť si řeší ti, kteří se tím výrokem cítí ohroženi či dotčeni (dle reakcí jich je dost a dost).
Pokud někoho egoprezentace Radka Hulána irituje, ať to spánembohem řeší. Jen bych si dovolil podobné lidi upozornit na jeden paradox: O zajímavosti Radka Hulána hovoří především on. Zástupy lidí, kteří s tím tvrzením vehementně polemizují a snaží se ho vyvrátit, tak jeho zajímavost pouze potvrzují – protože kdyby byl pro ně nezajímavý, tak s ním nikdo polemizovat nebude. Není snad pro vás, milí AntiHulánovci, Radek zajímavý? Pokud není, tak proč o něm píšete? A pokud je, tak – proč mu vyčítáte, že to o sobě říká?!
Před časem jsem sledoval jistou a-H (antiHulán) diskusi, která byla zpočátku věcná, jenže během chvíle se v ní objevili skalní antiHu aktivisté a – po pravdě řečeno – to byl přesně ten okamžik, kdy jsem se z postoje neutrálního k oběma stranám ("není to můj boj a můj svět na tom nestojí") dostal do stavu silného odporu k antiHu. Nestačil jsem se totiž divit tomu, jaké argumenty padaly...
Prý je RH ješitný, namyšlený, nafoukaný a arogantní. Může být, ale potom to je JEHO problém, nikoli můj. Mohu to konstatovat, to je tak vše co s tím mohu dělat. Otázkou je proč bych to měl konstatovat? Mě Radkovy osobnostní rysy v konečníku nepálí, viz výše, stejně jako mě nepálí osobnostní rysy jiných lidí, které znám z internetu. Jaký mám tedy důvod se tím zabývat a plýtvat na to svým časem?
Prý RH lže, vymýšlí si, ve svých recenzích jednoznačně kritizuje či nekriticky obdivuje, jeho pohled není vyvážený – no a proč by to neměl dělat? Pokud jste přesvědčeni, že lže a není objektivní, tak proč ho čtete? Proto, abyste s ním mohli polemizovat? Není to dětinské?
Prý je potřeba varovat neznalé před RH. Ech. Dozvěděl jsem se, že "když někdo nezkušený přijde na internet, tak by si mohl přečíst Radkovy sebechvalné výroky a mohl by si myslet, že je (RH) opravdu odborník, takže je potřeba nezkušené před tím varovat". Na to nemám odpověď, na to jen vzdychnu "Pane Bože, do čehos to duši dal?!" S takovou "logikou" nelze polemizovat.
RH maže na svém webu komentáře, je to cenzor a nestrpí diskusi – no a on snad MUSÍ? Někdo mu to nakazuje? On si může na svém webu dělat co chce, může si třeba sám psát sebechvalné komentáře až doalelujá, je to JEHO věc. Vy si o tom můžete myslet co chcete, můžete to komentovat jak chcete, ale na věci to nic nemění.
Prý se RH chová na internetu nesnesitelně. Nikoli, Radek se chová tak jak se chová, to jen vy jej nesnesete, a přitom (přesto i proto) se jím zabýváte.
Prý je potřeba proti RH něco udělat, aby si o sobě tolik nemyslel. Bože! Co je vám do toho? Proč vás to pálí? Je to vaše starost? James Thurber píše: "Spočítej si, jaké Boží dary jsi dostal, a nech svého souseda, ať v klidu spočítá své." – zkuste se nad tím zamyslet.
Tak v čem je, krucinál, problém s Radkem Hulánem? Proč je potřeba zakládat antiHu weby? Máte někdo nějaký relevantní argument, nebo to jsou všechno jen plky a dojmy, že tohle se přeci nesluší a že každého, kdo se povyšuje, musíte VY ponížit?
---
Ve vztahu k Radkovi Hulánovi (a vlastně ke komukoli na internetu) je nejlepší řídit se čtyřmi zásadami:
Zásada č. 1 – egoistická: Ego pana Hulána nemusí trápit nikoho jiného než jen pana Hulána. Všichni, kdo by mu chtěli "za jeho ego" provést to či ono, mají nejspíš problém se svým vlastním. Ti co říkají, že "by se mu mělo ukázat...", mají ten problém určitě.
Zásada č. 2 – cenzurní: Hulán někoho provokuje tím, že se ke svému majetku chová jako ke svému majetku a rozhoduje si o tom, jak s ním naloží. To je logicky proti srsti lidem, co by nejradši, aby všechno bylo všech, nebo ještě lépe aby se oni mohli na cizím chovat tak jako by to bylo jejich.
Zásada č. 3 – zlaté pravidlo: Když se ti to nelíbí, tak to nečti. Když máš zoufalou touhu dokazovat autorovi, že je kretén, a k tomu dokazování používáš kreténský způsob, jsi sám kretén.
Zásada č. 4 – o jistotě: Sebejistého člověka nemůže prezentovaná sebejistota jiného člověka ohrozit ani vyvést z rovnováhy.
---
Radek Hulán je obyčejný člověk. Něco umí, ale to není důvod před ním padnout na zadek. Jeho "mediální obraz" je ale jen čistý marketing. Váš problém, milí a-H, je ten, že mu to žerete, přesně podle marketingových příruček. Chováte se tedy opravdu jako tupé stádo a jen potvrzujete svým chováním to, co o vás váš neoblíbenec říká. Tak ty říkáš, že žereme brouky? Tumáš přes držku, abys to neříkal. A teď jdu, mám k večeři brouky...
Jednoho dne vydá Radek Hulán článek a v něm bude napsáno: "Jsem nejznámější člověk českého Internetu. O nikom jiném není tolik stránek jako o mně." A vsadím se, že to všechny antiHu rozpálí doběla, budou mu to chtít nandat a založí dalších minimálně osm stránek o něm, kde budou dokazovat, že Radek Hulán je namyšlený nadutec. Ale pravdu bude mít (zase) on. Nezapomínejte na to...
---
PS pro všechny, co chtějí komentovat: Před tím, než se do toho pustíte a než mi napíšete, že nechápu o co antiHu jde, byste si měli uvědomit, že 99% lidí je (měřitelně) míň inteligentní než já, takže je velmi pravděpodobné, že mezi ně patříte i vy. Mějte to na paměti, až budete psát svůj komentář...Dne 20.10.2006
Přidej do: Stumble It!
[1] (emocuc ) 11.03.2007, 02:20:51 [X] [D]
Hezky jste to napsal má to jen jeden problém nedává to smysl - především z logického hlediska - nedává totiž smysl proč to celé píšete když vám to vše nevadí...
[2] (ringo - Mail ) 11.03.2007, 09:50:41 [X] [D]
Hezké, výstižné a nad věcí.
Dženkuji
[3] (Arthur Dent [openID] - WWW) 11.03.2007, 11:25:27 [X] [D]
[1] Kdybyste uměl číst, tak odpověď naleznete hned v prvním odstavci: Vadí mi projevy AntiHu aktivismu.
[4] (emocuc ) 11.03.2007, 13:35:23 [X] [D]
ano to je přesně to co nedává smysl...
[5] (@Teo ;) ) 26.04.2007, 23:29:33 [X] [D]
Kdo je Radek Hulán? Neznám... :-)
[6] (Liška - WWW) 30.04.2007, 11:56:58 [X] [D]
Lidová píseň praví: "Měla jsem milého hulána..."
Výborně napsáno a leccos z toho se dá zobecnit a naopak leccos obecného je aplikováno na anti-Hu. Skvěle!
[7] (videos - WWW) 01.05.2007, 11:36:45 [X] [D]
http://www.videos.fickennackt.com/
[8] (moese - WWW) 12.05.2007, 21:03:58 [X] [D]
http://moese.latina-clip.com/
[9] (party - WWW) 07.06.2007, 16:56:31 [X] [D]
http://www.free-toplisten.at/listen/6693/
[10] (Marek ) 13.06.2007, 23:51:02 [X] [D]
Docela výztižně popsaný problém okolo toho "jehož jméno se nevyslovuje". Měl bych jen dvě výhrady - to upozornění ohledně inteligence (hádejte koho mi to přípomnělo!) trochu shazuje celý článek. Za druhé - ten neutrální postoj. Je to svým způsobem plus, ale (omlouvám se pokud Vám něco neoprávněně podsouvám) také mi to přijde jako určité "krytí si zad" a "mytí si rukou" nad problémem (snad je k pochopení co jsem tím myslel). Já osobně si nedokáži neudělat na zmiňovanou osobu jiný, než silně negativní názor a mírně arogantně se domnívám, že tak musí učinit každý rozumný a slušný člověk.
[11] (Arthur Dent [openID] - WWW) 13.06.2007, 23:55:59 [X] [D]
[10] Ach, ta konformita, ta konformita... :)
[12] (wake ) 14.06.2007, 07:49:19 [X] [D]
hehe. taky tu hysterii nechapu. spam je aspon vydelecny...
[13] (Marek ) 14.06.2007, 11:53:04 [X] [D]
S tou konformitou to bylo mířeno na mě? Jestli ano, tak bych se vůči tomu ohradil. Tento názor jsem si vytvořil ještě předtím, než jsem četl názor kohokoliv jiného.
[14] (Marek ) 14.06.2007, 11:57:22 [X] [D]
Eh teď mi došlo, že to na nikoho jiného ani být mířeno nemohlo, asi patřím do těch 99% :-). Nicméně se ohrazuji vůči označení mého názoru za konformní.
[15] (Petr - Mail ) 26.10.2007, 00:55:07 [X] [D]
Až teď jsem si všiml:
>>Jednoho dne vydá Radek Hulán článek a v něm bude napsáno: "Jsem nejznámější člověk českého Internetu. O nikom jiném není tolik stránek jako o mně."
Ty jsi jasnovidec? Jak to děláš???
:-D
[16] (girls - WWW) 30.10.2007, 17:30:51 [X] [D]
http://kkkk.bumst.at/
[17] (versaute - WWW) 03.11.2007, 17:27:34 [X] [D]
http://www.free-toplisten.at/listen/16153/
[18] (frauen - WWW) 02.04.2008, 13:35:41 [X] [D]
http://www.frauen-brueste.net/
[19] (nm - WWW) 21.05.2008, 12:21:11 [X] [D]
http://www.freeteenhost.com...msex/
[20] (hausfrau - WWW) 22.05.2008, 20:09:33 [X] [D]
http://www.pornspaces.com...usfrau/
[21] (girls - WWW) 29.06.2008, 12:32:47 [X] [D]
http://www.sex-porno-erotik.info...
© Martin Malý (aka Arthur Dent) | Design by © 2007 ASH721 | HOSTING 3000GB+unlimited domains za 6 dolarů