Hluché období

Co dělat?

Dostali jsme se do velmi jalového období. Červeného trpaslíka i Monty Pythony jsem viděl už tolikrát, že je znám nazpaměť. Simpsons nějak česky moc nevycházejí. SouthPark má pauzu až do podzimu. IT Crowd prý možná už začali natáčet, vysílání je ale v nedohlednu. A když mi strýček dgx doporučí seriál My Name Is Earl, tak samozřejmě jak na potvoru skončí druhá série a další bude až někdy na podzim...

Tak na co mám koukat, sakra?

Prý mám zkusit Black Books... Nějaké zkušenosti?

Nebo snad máte někdo tip na nějaký seriál ke koukání?

Jo a nesouvisející PS pro ty, co jsou v obraze: "Čtyři roky to mám na krku. Čtyři roky! To by nevydržel ani svatej!"

Už jsem mluvil s předsedou a řekl jsem mu: Do žní! Dýl ani minutu!

Dne 17.05.2007

Twittni

Přidej do: asdf.sk StumbleUpon Toolbar Stumble It!

Komentáře

[1] (Roj - WWW) 17.05.2007, 10:11:46 [X] [D]
Moje hluche obdobi, kdy skoncil hokej, bez problemu vyplni Giro d italia a French Open ;-)

PS. ... potrebuje otcovsky pristup. A to ty mas, Artie, to ty mas!

[2] (Arthur Dent [openID] - WWW) 17.05.2007, 10:15:28 [X] [D]
[1] "Seriálem" jsem opravdu nemyslel "seriál závodů, soutěží či jiných sportovních podujatí"!

PS: Řek jsem do žní! Pak pude k Turkovi!

[3] (Šumavák ) 17.05.2007, 10:45:33 [X] [D]
V obraze nejsem, ale co jsou to čtyři roky proti věčnosti?
Nejtěžších je prvních 20 let.
A komu bys ho dal? Koukolík je moc mladej....

Ze života:
Notář mi vyprávěl, že dědeček byl vyhlášený samotář. Lidem se vyhýbal a nikoho kolem sebe nesnesl. Ale odjakživa toužil stát se hostinským. Nejdřív si otevřel hospodu u silnice na Písek. Ale chodili mu tam lidi. Pak si najal hostinec na náměstí v Opočně, zas mu tam chodili. A tak si postavil tohleto. Ty jsi tu, Ludvíku, za dědečka nevím, ale za mě patnáct let, sice stálý, to je pravda, ale jediný host. A takový host, že to tak musím říct, neurazíš se, Ludvíku, viď? To vlastně ani není host. A bez hosta hospodu neuživíš. A uživíš-li, nepobavíš se. A pobavíš-li se, jen do pláče.

:-)))

PS.

[4] (Wu - WWW) 17.05.2007, 10:46:17 [X] [D]
Black Books ano, zkušenosti dobré. První sérii dávala ČT nedávno. Černý humor, absurdita, každý druhý díl stylizovaný jako parodie na nějaký film. Možná že každý a jenom jsem to nepoznal.

[5] (PavelB ) 17.05.2007, 10:52:18 [X] [D]
Ano, Black Books rozhodně zkus (pokud se nepletu, je to týž autor jako u IT Crowd). První série dobrá, druhá trochu slabší, třetí se zase rozjede. Škoda, že je toho tak málo.
Teď zkouším od stejného autora Father Ted - taky dost ujetina.

[6] (bbfm ) 17.05.2007, 10:55:27 [X] [D]
Black Books potvrzuju .. :)

btw ... já to vidím taky tak .. na podzim sklidím ... a na jaře už nezaseju ...

[7] (Trupík - Mail - WWW) 17.05.2007, 10:57:06 [X] [D]
Black books jsou super:) Hodně mi to připomínalo humor z trpaslíka.

[8] (ringo - Mail ) 17.05.2007, 10:57:40 [X] [D]
Pane Pávek... já nechci k Turkovi :-(.

Mně se Black books nelíbí - nudné, 100x otřepané, bez nápadů.

Pokud ti jde o hlášky, tak se občas dívám na Dr. House a přiznám se, že docela líbí. Jen nevím, zda to je dostatečně "intelektuálně únosné" ;). S uvedenými seriály srovnání nesnese.

[9] (Šumavák ) 17.05.2007, 10:57:47 [X] [D]
To PS mi trochu uteklo:
Vidím-li ten výběr seriálů, fantasy, absurdita.... doporučil bych jeden ryze český, který tomu konvenuje :
Na ČT2 dávají v noci přenosy z PS PČR.
Kam se na to hrabe South park a Homer Simpson !!!

:-)))))))))

[10] (ell2 - Mail ) 17.05.2007, 10:59:23 [X] [D]
Pokud mas rad Cerveneho trpaslika a Monty Python, Black Books urcite vyzkousej, je to podle me neco mezi trpaslikem a pythonama s ohromnou kupou velice absurdniho humoru:)

[11] (zcr - WWW) 17.05.2007, 11:07:52 [X] [D]
Black Books doporučuji.

[12] (Gil ) 17.05.2007, 11:14:35 [X] [D]
Zkus "How I met your mother" docela pohodovej a vtipnej serial, jinak neni spatnej "Heroes", pristi tyden ma byt posledni dil prvni serie.

[13] (@Teo - Mail - WWW) 17.05.2007, 11:38:51 [X] [D]
"Domů, pane Berka, domůůů... "

[14] (#13 - Mail - WWW) 17.05.2007, 11:45:21 [X] [D]
Arthure, asi budeš muset začít sledovat Ulici. To jen tak neskončí ;)

[15] (spaceIL ) 17.05.2007, 11:59:22 [X] [D]
kriminálka njújók, kriminálka lasvegas a kriminálka majemi.
nejpodnětnější jsou rozbory patologů a komentáře k laboratorním nálezům.

p.s. hele, tohle bych si neměl dovolovat, václave, k předsedovi...

[16] (Solvina - Mail ) 17.05.2007, 12:23:22 [X] [D]
Co Prison break? Rome?

Simpsni vychazej kazdou nedeli na torrentech ;-). Ted zkousim Family Guy, ale moc me to nechyta. (Nekdo tvrdi, ze ta anglictina v Simpsench se neda chytit - svoji znalost anglictiny nepovazuju za dokonalou, ale poslouchat to celkem jde.)

Povzdech: My name is Earl mam stazeny, videl jsem do pulky a nejak me to nelaka. Prijde mi to takovy... preslazeny. On je az moc pozitivni, hodny. Takovej labrador, esli mi rozumite. Blbec.

Obecne mam rad HBO produkci, prave Rome, Band of brothers...

[17] (Arthur Dent [openID] - WWW) 17.05.2007, 12:36:46 [X] [D]
[16) Rome ani PB jsem neviděl. Rome zaujal. Simpsni vycházející na torrentech jsou EN, a já anglické hlasy Marge, Barta, Lízy ani Homera PROSTĚ NEMŮŽU vystát (a Vlastimila Zavřela coby Homera jsem dodnes nestrávil). Earl je "pozitivní", to ano, přesto v něm jsou moc pěkné hlášky, které ocením - a navíc je to seriál, který může sledovat i manželka.

Rome dle popisu zaujal, Prison Break ne.

[18] (Mordemy ) 17.05.2007, 13:07:09 [X] [D]
Jestli máš rád Simpsňáky, určitě zkus též Futuramu - dělali to vesměs ti stejní lidé a humor je většinou o třídu výše (nebo možná jinde?), než u Simpsons. Kresba je v podstatě totožná - tedy totožná jak jen může být, když vezmeš Simsony a postrčíš je o 1000 let dopředu :) (ne, není to 4D)

Rome doporučuju, zřejmě jedno z mála "děl" o Římu, které se na to kouká "realisticky" ;) Heroes jsou takový X-Meni v seriálovém kabátku (víc času na složitější vysvětlování typu proč-kdo-jak-co), z těch profláknutých komerečáren (PB, Lost etc.) myslím nejlepší seriál.

( bonus: pro zkrácení dlouhé chvíle lze zkouknout kupříkladu Battlestar Gallactica (sci-fi, kvalitou lepší StarGate), Alias (prý ujde [?]), Jericho... )

Tip: Jako zajimavé "seriály" bych bral i některá anime - Berserk, Naruto, DeathNote... To už ovšem zaleží na tom, jak by ti to sedlo (hlavně to, že je to "kreslený" a poněkud "jiný" ;)

[19] (Arthur Dent [openID] - WWW) 17.05.2007, 13:12:14 [X] [D]
[14] Futuramu znám, ale nezmiňoval jsem ji, protože to je nějak "samo sebou". Anime já nerad. Všechny tyhle Losty a Stargaty a podobné taky nerad (nemám rád sci-fi, pokud v něm není humor). Totéž platí o dr. House. Kriminálky a Policie taky nerad... U seriálu se musím (aspoň chvílema) pobavit, jinak je to pro mne ztracený čas. ;)

[20] (Lokutus - WWW) 17.05.2007, 13:18:32 [X] [D]
Arthure, ty se nebavíš u Dr. House? Dyk je to taková "prča". Zrovna tenhle týden tam zas prý někdo umřel na rakovinu. Hlína, ne? :-(

[21] (AdaMM - WWW) 17.05.2007, 13:26:21 [X] [D]
robot chicken, seriál youtube éry (díl má 10 minut).
a pak mám hodně dobrá doporučení na life on mars, na to se sám chystám: http://en.wikipedia.org/wiki/Life_on_Mars_%28TV_series%29

[22] (kryska ) 17.05.2007, 13:33:20 [X] [D]
Arthure, že ty chceš pár chcíplejch ptáků. zabalenejch do novin, jen to přiznej :o)

BTW co Černá zmije? (A vždycky tu je Ordinace v růžové zahradě... ;op )

[23] (Čelo ) 17.05.2007, 13:58:32 [X] [D]
Rozhodně bych zkusil Prison Break, LOST a Heroes.

[24] (ringo - Mail ) 17.05.2007, 14:00:04 [X] [D]
2 Atrhur Trautenberk:
Hmm, koukám že kyselo je moc kyselé, bramborák moc bramborovej ;).

Přidám ještě jeden k dobru, věřím, že bude oceněn ;).

Humorná sci-fi (aspoň pro nás, co umíme anglicky jen zběžně a viděli jsme pouze asi 4 díly) mi přišla GALAXY QUEST (parodie na Startrek).

[25] (Arthur Dent [openID] - WWW) 17.05.2007, 14:23:50 [X] [D]
[21] Dej pak vědět.

[22] Černá zmije? Možná, jednou... Bojím se jen toho, aby mi to nepřipadalo jak Clouseau: V letech 1987-1989 perfektní, v roce 2006 nuda

[23] Z těch prvních dvou jsem viděl po jednom dílu, nebrat...

[24] StarTrek? Bože!!! Jsem příliš málo geek na to, abych sledoval StarTrek!

[26] (Kyklop - WWW) 17.05.2007, 14:35:15 [X] [D]
Nejsem seriálovej (snad ani sériovej), ale moc se mi líbí jeden pořad, který je na díly (přestože na sebe nenavazují) a tím je v ZAJETÍ ŽELEZNÉ OPONY:
http://www.ceskatelevize.cz/program/407235100221018.html

Neskutečné věci - osudy, postoje, charaktery až z toho mrazí a člověk si řekne: "kurva, takhle bych se chtěl v kritický moment zachovat... měl bych na to?"

Naposled to bylo o profesorovi Chytilovi, který odmítl v roce 1948 místo ministra financí v komunistické vládě = odsouzen na 12let do lágru. Ještě tři hodiny po pořadu jsem na to intenzívně myslel. Odkaz na tento díl je ve www.

Pravda, není tam moc srandy, jako ve výše uvedených věcech ;-)

[27] (Gil ) 17.05.2007, 14:38:54 [X] [D]
Zkus se jeste podivat na to How I met your mother http://howimetyourmother.webz.cz/, je to trosku liznute prateli , ale zda se me to mnohem vtipnejsi.

[28] (Arthur Dent [openID] - WWW) 17.05.2007, 14:42:32 [X] [D]
[27] Jo, už jsem koukal, kouknu... :)

[26] Dokumenty jsou jiný šálek kávy. Od těch "o přírodě" až po "Hitlerovy muže" či "dějinné okamžiky"... Ale to není na lehké pobavení, to je na těžké zamyšlení. Za tip rozhodně dík

[29] (Null - Mail - WWW) 17.05.2007, 14:51:42 [X] [D]
Arthure, a co takhle Battlestar Galactica? U mě top seriál vůbec. Jinak můžu doporučit ještě 4400, Heroes, Jericho a Firefly.

[30] (Toony ) 17.05.2007, 14:59:31 [X] [D]
Můj tip na fajn seriál (sitcom) je "The Office" US verze. (včera byla NBC potvrzena i třetí řada)

btw. v úterý 22. května na ČT2 se bude vysílat původní britský "The Office" - Kancl (s titulky), takže jestli Vás zaujme, rozhodně bych se pustil do US verze o které každý tvrdí, že je překvapivě ještě lepší.

[31] (Gil ) 17.05.2007, 15:00:37 [X] [D]
Firefly je podle me uzasnej serial, ale bohuzel to skoncili po par epizodach :(

[32] (Arg - Mail ) 17.05.2007, 15:42:53 [X] [D]
Už několikrát padlo, ale Prison Break bych rozhodně doporučil. Sice se u toho nenasmějete tolik jako u Earla, ale ma to své chvilky. Navic je to neskutečně napínavý :)

[33] (Arthur Dent [openID] - WWW) 17.05.2007, 16:08:18 [X] [D]
[32] Napínavý? Nemám rád "napínavý" seriály.

[34] (Solvina - Mail ) 17.05.2007, 16:27:33 [X] [D]
Koukam, ze je tady zbytecne propagovat PB, ale stejne to udelam.

Jo, jo, je to napinave jak male trenky!

Teda nevim jestli [33] je reakci na cool cestinu, nebo opravdu nemas rad napinave serialy. Coz ma neco do sebe, protoze ja jsem spokl prvni serii, tj. 24x1 hodina, za vikend - nedokazal jsem se od toho odtrhnout

A funguje to skvele. Po nudnem prvnim dile, bohuzel nezbytnem, ten zbytek funguje perfektne, skvela psychologie postav, super zapletka v pozadi hlavne to do sebe zapada (pro spoklenecke teorie obecne nemam moc pochopeni, tady to ale sedelo).

Mimochodem, prvni dil jsem videl na podzim a na druhy (a tedy cely zbytek serialu) jsem se podival ted nekdy. Prvni dil mi to pekne otravil ;-), tak tomu zkus dat sanci.

Nebo ne, co uz, nutit Ti to nebudu.
-----------
Jo, k Simpsnum. Uz me to rozciluje dlouho a kde jinde si ulevit, nez u spotu, ve kterem AD hleda zajimave serialy!

Mne u ceske verze vadi slendrian CT: Vsechny vedlejsi postavy jsou dabovany naprosto nahodile. Tedy zda se, ze aspon v prubehu serii se to jakz-takz drzi. Ale kdyz si pustite dva dily z ruznych serii, neni vyjimka, ze herec, ktery mluvil v jednom dile Flanderse, mluvi Quimbyho, Nelsona, nebo nahodneho kolemjdouciho. A Flanderse mluvi typek, kterej mluvil Skinnera. Hmm.
Ovsem dabing hlavnich postavicek je skvely, wtz.

[35] (Arthur Dent [openID] - WWW) 17.05.2007, 16:35:46 [X] [D]
[34] Opravdu nemám rád seriály "napínavé", nemám rád takové, kde se "řeší" "psychologie" a "motivace", nesnáším "mapování" "mezilidských" vztahů či alegorické glosování současného světa krzevá souboje lidstva a robotů v 37. století, všechno tohle mi je protivný jak výběrčí daní. Seriály mám rád takové, u kterých se můžu podívat na první díl (kvůli kontextu) a pak nahodile na takový, na který mám zrovna náladu...

Jo a dabing vedlejších postav v Simpsnech je docela k vzteku, to je pravda. I když v poslední době jsou ty "míň vedlejší", jako je Vočko či spolužáci, dost konzistentní. A třeba Smithers a Burns jsou stále stejní, Cletus taky, i profesor Frink nebo Hans Moleman (nevzpomněl jsem si na víc vedlejší postavu)... Jen ten Homer... :(

[36] (MiSHAK - WWW) 17.05.2007, 16:37:25 [X] [D]
Prison Break - pokračování po prázdninách
Heroes - Snad zas budou po prázdninách

[37] (MiSHAK - WWW) 17.05.2007, 16:44:58 [X] [D]
The Day Break - je jen jedna serie, další se točit nebude.
O policajtovi, co se probouzí stále ve stejný den. Asi 13 dílů.

[38] (openid.cz/pepcza - Mail ) 17.05.2007, 16:49:38 [X] [D]
No pokud by ti to Arthure udělalo radost, věděl bych o Simpsonech v češtině, konkrétně o řadách 4 až 7 a 12 až 14 :)

[39] (Arthur Dent [openID] - WWW) 17.05.2007, 17:03:33 [X] [D]
[38] Vím o Simpsnech v češtině, série 1 - 15. Vím i o dílech 1-4 ze série 16. Ale kdybys věděl o těch s vyšším číslem, tak by mi to udělalo radost.

[40] (dgx - WWW) 17.05.2007, 17:13:15 [X] [D]
Koukám že řešíme podobné problémy :-)

Akutnímu nedostatek seriálů mě přiměl oprášit DVD se Star Trek Voyager, seriálem, který jsem si před lety zkopčil s tím, že "třeba, třeba někdy", a vono "třeba, třeba někdy" bylo zrovinka minulý měsíc. Kupodivu se u toho usínalo dobře, Sedmé to sluší, díky stopáži 45 minut mi každý díl posloužil na dvě až tři usnutí. Lepší než Melatonin.

Po Voyageru jsem pořídil Falka, takže tím je otázka seriálů a usínání a vůbec celodenní zábavy na delší dobu vyřešena zcela dokonale.

Ale co doporučit, no... Prison Break tu několikrát zazněl. Je to nutné sledovat kontinuálně. Prvních cca 12 dílů má spád, po skončení jednoho musíš pustit druhý. Zbytek série mi připadal jakoby navíc. Druhá série je úžasná parodie na sérii první, to je prostě ten případ, kdy je něco strašně blbé, že se na to díváš a žasneš. Něco jako kdyby Earla mysleli smrtelně vážně :-)

Lost - dal by se z toho sestříhat dobrej film, jde o hodně "výplňový" seriál. Opět nutné sledovat kontinuálně, ale některé díly absolutně neposouvají děj a nudí. Děj se tak zašmodrchá, že to může vyřešit jen Deux ex Machina, nebo zjištění, že se to všechno jen někomu zdálo :-)

Family Guy - už první díl mě tak moc nechytl, že další jsem nedal.

Black Books - ale jo, to zkus. Šak uvidíš.

[41] (Solvina - Mail ) 17.05.2007, 17:20:40 [X] [D]
[35] Ok, jasne, motivaci chapu a celkem s tim muzu souhlasit.
A i pres to vsechno me PB chytnul ;-). Je tam trosku neco vic, nez jenom "psychologie", "mezilidske vztahy".
Ale urcite nesplnuje ten pozadavek na moznost prehrani si dilu nahodile.
A sem si jisty, ze se na to nebud divat znovu - nejsem idiot, abych si nepamatoval ty prekvapive zvraty. Nebo si nepamatoval ten prekvapivy zaver ;-).

No, az neco vyberes blogni o tom, prosim Te.
Ja sice zkousim Family guy, ale myslim, ze z toho Simpsny neudelali.

[42] (Sestruš - Mail ) 17.05.2007, 19:02:30 [X] [D]
Vážně tu nikdo nezmínil Odpočívej v pokoji (Six feet under)? jen škoda, že už tam nejsou reklamy co v prvním dílu a občas to sklouzne k drnější verzi Rodinných pout.

Nebo co Krok za krokem a Sabrina-malá čarodějnice - kdysi Tvé oblíbené okolopoledňové kulisy?:)

[43] (Pavel Dohnal ) 17.05.2007, 19:27:49 [X] [D]
Ještě to tu nepadlo, ale já musím zmínit můj nejoblíbenější seriál ze všech a to Gilmorova děvčata. Má to tu výhodu, že tam hrajou krásný herečky, děj je strhující a vůbec je to moc príma seriál.

[44] (mira - Mail ) 17.05.2007, 19:34:27 [X] [D]
Doporučuju "Mighty Boosh" z dílny J.Barratta a N.Fieldinga. Je to tak trochu jiný humor, někdo to za humor nepovažuje vůbec ale tak už to u geniálních věcí bývá:)). Většinou se to líbí lidem, kteří mají rádi Monty Pythony.

Sestřih první episody:
http://youtube.com/watch?v=uuoWhdNIGjg

Ostatní projekty Barrata & Fieldinga stojí taky rozhodně za pozornost. Malá ochutnávka:

http://youtube.com/watch?v=c6k_LKLlOfQ

http://youtube.com/watch?v=s1zGtdczgj4

Vive le surréalisme!

[45] (http://openid.cz/pepcza - Mail ) 17.05.2007, 21:17:27 [X] [D]
[39] Osobně o nich nevím, ale můžu zkusit zatahat za pár nitek.

Ještě mě napadá animovaná "reality show" Drawn Together (2 série). Humor černý, morbidní, krutý, spousta všelijakých "-stických" narážek, které by případné vysílání u nás posunuly daleko za půlnoc. Titulky jsem nenašel, vlastně je to víceméně nepřeložitelné.

Black Books můžu doporučit, ale druhou sérii můžeš s čistým svědomím přeskočit, je slabší.

Pak mě napadá ještě Gilmore Girls, taková kadence sarkasmu a ironie, to se jen tak nevidí.

[46] (Laco - WWW) 17.05.2007, 22:46:39 [X] [D]
Mno, tak rozhodně to nebude seriál dle Tvého gusta Arthure, ale při pročítání výše položených komentářů mě napadlo, jak bych byl ČT vděčný, kdyby v dohledné době (anebo nejlíp na podzim) nasadila Městečko Twin Peaks.

[47] (ringo - Mail ) 17.05.2007, 23:29:52 [X] [D]
Ještě jsem si vzpomněl na skvělý seriál Jistě pane premiére.

[48] (Egi ) 17.05.2007, 23:33:39 [X] [D]
No, a ten uz zminovanej Sandokan?

A z novejsi doby treba takovy Over There?

[49] (Arthur Dent [openID] - WWW) 18.05.2007, 00:17:28 [X] [D]
Milí zlatí, děkuji všem za rady.

Prvními výherci loterie "Seriál května, června, července atd. 2007 až do začátku další řady SP, IT Crowd či Earla" jsou Black Books a Rome.

V Black Books je pár vtípků, co byly dotaženy v IT Crowd (gestikulace Bernarda Blacka je velmi podobná Rojově gestikulaci, vtípek s antiastmatiky, co používá Manny, je rozveden Mauricem Mossem), dokonce i struktura osob je podobná, takže mám leckdy pocit opakovaného vtipu.

Řím je po prvním dílu velmi, velmi slibný.

Jo a mimochodem - "Jistě pane ..." jsem nezmiňoval ze stejného důvodu z jakého jsem nezmiňoval Futuramu. Když jsem napsal, že jsem viděl Trpaslíka a Pythony a IT Crowd, tak je snad samozřejmé, že jsem viděl i "Jistě, pane ..."

Seriál Twin Peaks jsem viděl, film se mi líbil víc. Sandokan se mi nelíbil ani v 80. letech, nepřipadá mi, že dneska by to bylo lepší. A Over There neznám, kouknu...

[50] (Pan Filuta - WWW) 18.05.2007, 00:24:28 [X] [D]
sice to sem příliš nepatří, ale co říkáš na Českou sodu? Když jsme u toho humoru...

[51] (Arthur Dent [openID] - WWW) 18.05.2007, 00:30:46 [X] [D]
[50] Ano, v dobách, kdy Čtvrtníček nebyl na obrazovce denně osmnáctkrát, v těch dobách jsem měl Českou sodu rád. Tedy po pravdě - až ty díly, kde to vzal Čtvrtníček, těch prvních jánevímkolik mi až tak třeskutých nepřipadalo.

[52] (Pan Filuta - WWW) 18.05.2007, 00:33:19 [X] [D]
Ačkoliv je Čtvrtníček denně v TV osmnáctkrát, pořád mám sodu rád. Připadá mi tam totiž jako jiný člověk, ne ten chudák od Vodafonu. A ten humor...drsnější jsem snad nezažil...

[53] (Arthur Dent [openID] - WWW) 18.05.2007, 00:36:48 [X] [D]
[52] Hezké, pravdivé, ale bohužel mi připadá, že si budu muset dát nějaký ten Čtvrtkopůst, abych mohl Sodu zas naplno ocenit...

[54] (kryska ) 18.05.2007, 00:41:11 [X] [D]
Arthure, a co takhle Honzíka Zemanovic? :o)))) (I když ty vlastně nechceš ty scifky, co? ;op )

[55] (Arthur Dent [openID] - WWW) 18.05.2007, 00:45:47 [X] [D]
[54] Připoj se na mou webkameru, právě extra pro tebe přehrávám tu scénku "Admin byl toho večera obzvlášť nervózní... poznal jsem to podle zvláštního kývavého pohybu..." A můžeš spolu s panem účetním vykřiknout: "Proč mi ukazujete takovou hrůzu!?"

[56] (Axxym ) 18.05.2007, 01:04:58 [X] [D]
určitě doporučuju Coupling, česky Párování, geniální britský humor na téma sexu, originální režijní postupy, parádní dialogy... co dodat.. srdcovka no :)

[57] (Solvina - Mail ) 18.05.2007, 05:20:30 [X] [D]
All work and no play makes Jack a dull boy. Aneb jak jsem mohl zapomenout na naprosto ultimatni reseni tohodle problemu.

Dilbert.

Dve serie. 30 dilu. Nekompromisni vykon. Naprosta bomba. Naprosta nutnost.

[58] (networ ) 18.05.2007, 09:52:30 [X] [D]
A co tak Gynekologie 2 (kdyz uz tu mame Ordinaci)? ;)

[59] (Arthur Dent [openID] - WWW) 18.05.2007, 09:59:34 [X] [D]
[58] Nevydržel jsem víc než 3 minuty prvního dílu.

[60] (Peyraq - Mail - WWW) 18.05.2007, 13:22:13 [X] [D]
Vím, že už to tady padlo a bylo zavrženo, ale já bych doporučil House MD a to jen a kvůli Lauriemu v hlavní roli :). Jediný doktorský seriál, který se mi líbil... A to nesnáším jak doktorské seriály, tak již zmiňované detektivní.

[61] (Arthur Dent [openID] - WWW) 18.05.2007, 13:33:07 [X] [D]
[60] Nepadlo tu náhodou už to, že jsem na Dr. House koukal? Že je pro mne nekoukatelný? ;)

[62] (jerry.hadr - Mail ) 19.05.2007, 00:52:13 [X] [D]
Ahoj Arthure, podle poslednich zprav od anglickeho kolegy se dalsi serie IT Crowd dotocila pred par dny a chysta se vysilani. :) Dam vedet, az budu vedet.

[63] (jerry.hadr - Mail ) 19.05.2007, 23:38:25 [X] [D]
[62] zde je dukaz:
http://www.abclinuxu.cz/blog/honzous_log/2007/5/4/178999

[64] (1701 ) 20.05.2007, 03:36:02 [X] [D]
Už jsem to dneska doporučil jednomu nespokojenému divákovi, tak to doporučím ještě jinému, třeba se to ujme.

DOCTOR WHO

Mějme mimozemšťana. Je mu něco kolem tisíce let, má už desáté tělo, dvě srdce, zběsilý vkus v oblékání, závislost na čaji, neskutečně zvrácený smysl pro humor a sonický šroubovák, kterým hackuje počítače a vykrádá bankomaty. Říká si "Doktor."

Mějme telefonní budku. Telefonní budku, která je zevnitř mnohem větší než zvenčí a cestuje časem i prostorem. Doktor v budce bydlí a říká jí TARDIS (Time and Relative Dimension in Space).

http://www.youtube.com/watch?v=LxWSd2j9FuQ

Mějme seriál. Epizody tvoří uzavřené příběhy, ve kterých se Doktor s pomocí TARDIS vyskytuje v různých časech a na různých místech, kde obvykle narazí na něco zajímavého a začne do toho rýpat... čímž spustí řetězec zpravidla absurdních a lehce šílených situací. Z hlavy se mi vybavuje například to, jak raketou vyhazovali do povětří Downing Street 10, protože ho obsadili mimozemšťani převlečení do lidských kůží (kteří předtím nabourali Big Ben a snědli Tonyho Blaira), nebo to, jak se Doktor pokoušel zachránit královnu Viktorii před kousnutím vlkodlakem a zabijáckými mnichy. Takové věci, jako výlet do dne, kdy vybuchlo Slunce, patří víceméně ke koloritu seriálu.
Nutno poznamenat, že autoři si v podobných absurdních, sebeironizujících a často až krutých situacích doslova rochní, čímž je celá věc laděna tak trochu do stopařovita (ostatně, v jednom díle Doktor svádí souboj na obouručáky oblečen v pyžamu a posléze konstatuje, "Celé mi to připomíná Arthura Denta... milý chlapík." :-))

http://www.youtube.com/watch?v=rhDT3N0mOaE

Musím podotknout, že to není sitkom s přimixovaným nahraným smíchem. Jde spíš o seriózně se tvářící příběhy, posazené tak trochu ve stopařovsko-zeměplošském duchu do absurdní roviny. Bubáci, mutanti, upíři, vraždící roboti řízení lidskými mozky, comicsoví megapadouši, oživlé plastové figuríny, totalitní režimy, čarodejnice, mimozemské armády plundrující Londýn - a mezi tím vším nevypočitatelný Doktor, jednající v duchu své vlastní poučky "Chceš-li zapadnout, tvař se, jako by ti to tu patřilo."

http://www.youtube.com/watch?v=83shMLAY1wk

Jo, a je to britské. Velice britské. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=VPBYxLQflzI
http://www.youtube.com/watch?v=2xxygjJn8qs

Celé se to natáčí už od 60. let (viz http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Doctor_Who_serials) ale pro současného diváka budou asi nejzajímavější nové epizody, točené od roku 2005 - mají přecejen svižnější tempo, aniž by jim to ubíralo na kvalitě. Navíc jsou natočené tak, že se dají sledovat bez znalosti těch původních.

Koukám, že mi to z původního krátkého doporučení zmutovalo v osvětový článek... no nic. :-)

[65] (dond ) 20.05.2007, 22:31:45 [X] [D]
Šmarjá lidi, kde na to berete čas? Dyk já nestíhám číst, knížky už dlouho, časopisy poslední rok a teď už pomalu ani blogy, v kině jsem taky zase už skoro měsíc nebyl a televizi jsem nepustil od vánoc... A že bych teda nějak moc spal, to se taky říct nedá.

P. S.: Tady je objektů, co by se mi líbily...

[66] (Peyraq - Mail - WWW) 22.05.2007, 15:18:15 [X] [D]
[61] Promiňte Arthure, stala se ze mě taková malá konversační šlapka, šlapu kam nemám, bez rozmyslu a s nadšením hodným zamilovaného egoisty.